Sări la conţinut

Povestea mea

by pe 24/09/2010

Salut. Numele meu este Anastasia Ioana, am 3 ani si 10 luni si sunt un copil vesel, jucaus si sunt scumpica foc! Duc o viata normala care se imparte intre jucarii si gradinita. Duminica trecuta nu m-am simtit prea bine: cand m’am trezit de dimineata ma cam durea capul si imi venea sa vars. Mami si Tati s-au gandit sa ma duca la doctor sa vada ce am. Acolo mi-au facut analize si au vazut ca nu e nimic anormal, pana cand mi-au facut ceva la caput si atunci au descoperit ca am ceva acolo care trebuie repede scos afara. Nu am inteles foarte bine despre ce este vorba, dar Mami si Tati spun ca o sa ma intorc repede acasa unde o sa ma joc din nou, la fel ca inainte. Dar pentru asta mi-au spus ca am putin nevoie si de ajutorul vostru. Trebuie sa mergem in Germania sa facem o operatie, iar apoi o sa mergem acasa la jucarii si la Lord (catelul nostru)! Abia astept sa ma intorc! Mami si tati au reusit sa stranga o parte din suma care ne trebuie pentru operatie dar ne mai trebuiesc niste bani si stiu ca pot sa va rog pe voi sa ni-i dati, asa cum ati facut-o de atatea ori! In felul acesta ma veti ajuta sa redevin un copil normal si va promit ca o sa va trimit poze de acasa cand o sa ma intorc si o sa va tin la curent cu evolutia mea. Stiu ca voi imi veti da inapoi viata mea de copil iar Dumnezeu o sa va rasplateasca pentru gestul vostru de marinimie si bunatate.
Imi este putin frica de operatie, dar stiu ca totul se va termina cu bine. Rugati-va pentru mine.

Mami si tati mi-au spus ca imi puteti trimite orice suma in conturile astea:
Conturile sunt deschise pe numele lui Tati:

Leescu George

EURO: RO26INGB0000999900926114

Swift Code INGBROBU

INGB Sucursala Bucuresti

RONRO02INGB0000999900678129

Daca nu ai sau nu poti, te rog macar spune o rugaciune scurta pentru mine! O sa ma rog si eu pentru tine cand o sa ma fac bine! Promit!

Iata si raspunsul pe care mi l-a dat domnul doctor dupa ce m-a consultat:

Buna seara,
Va trasmit datele pacientei: LEESCU POPA ANASTASIA IOANA
Varsta: 3 ani, 10 luni.
Examinarea IRM cranio-encafalica efectuata inaninte si dupa administrarea s.c. pe care i.v. cu screening T1 FatSat vertebromedular
dupa administrarea s.c. evidentiaza masa intraaxiala dezvolata la nivelul emisferului cerebelos stang, ovalara, avand dimensiuni
maxime 49/40 mm, hipersemnal T2, hiposemnal T1, neomogen aprin prezenta de minimna componenta chistica, gadolinofilie moderata
de asemenea neomogena, discret edem perilezional.
Formatiunea este procidenta in ventriculul IV pe care il ocupa partial si-l deplaseaza spre dreapta cu ventriculomegalie supratentoriala
fara eden de resorbtie transependimara.
Aspect IRM evocator de tumora de emisfer cerebelos stang cu minima componenta chistica, putin probabil astrocitom pilocitic.
Nu se constata imagini evocatoare de determinari secundare meningeale craniene sau/si spinale.

From → Uncategorized

19 comentarii
  1. dincaelton permalink

    Buna anastasia,
    o sa vorvesc cu prietenii mei la club si cu siguranta
    Vom gasii o cale sa te ajutam
    Tinem legatura!
    Elton

  2. Crina permalink

    Bafta Anastasia ! Toata lumea e alaturi de tine, cu totii ne gandim clipa de clipa la tine si spunem o rugaciune in gand pt ca marti totul sa decurga bine.

  3. fam. negurita permalink

    buna anastasia , cu totii ne rugam sa te intorci cu bine acasa . .
    iti dorim mult succes !

  4. lazar horia permalink

    buna,ce faci anastasia?
    de abia astept sa te intorci acasa …noua la gradinita ne e tare dor de tine…sa te intorci repede ca sa ne jucam
    sa stii ca ne rugam pt tine si speram sa te faci bine repede.

    te pup, Horia

  5. Laura permalink

    Buna Anastasia:* Mult noroc la operatie :* Ma rog pt tine sa te faci bine! te pup:*

  6. costin gheorghe permalink

    noi (mami tati si cu mine) , ne rugam pentru tine sa te faci bine si sa te intorci acasa cu bine si sa te bucuri din nou de copilarie si o sa te ajutam cu drag

  7. bucur bianca permalink

    buna Anastasia sper sa te faci bine si operatia sa decurga bine ne rugam pentru tine!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

  8. bucur bianca permalink

    familia bucur din cornu de sus iti doreste multa sanatate ne gandim la tine clipa de clipa si abia astept sa te vad!!!

  9. petruta si dan andrei permalink

    de cand am auzit am sperat sa nu fie adevarat dar este,si ne rugam Bunului Dumnezeusa sa fie bine , sa treceti peste aceasta incercare grea si sa veniti sanatosi acasa.Va pupam si multa sanatate.

  10. oana permalink

    Anastasia, mai mult ca sigur toti care au citit mesajul tau s-au cutremurat…si chiar de nu au avut mai mult cum sa te ajute, mai mult ca sigur s-au rugat pt tine. Asa ca oameni buni, sa ne rugam pt acest ingeras, sa il ajute Doamne-Doamne si sa nu il ia alaturi de El. Sa o lase aici alaturi de parinti si oamenii care o iubesc si sa aiba o viata normala.
    Doamne ajuta!

  11. Ionut permalink

    Sa fi puternica si sa te faci bine repede!

  12. Justina Posea permalink

    Draga mea Anastasia.

    TU esti o mica printesa cu un nume la fel de puternic ca si TINE.
    Probabil ca povestea vietii tale ti-a fost data sa o traiesti pentru a demonstra ca frumusetea interioara si exterioara a oamenilor nu sunt doar vorbe goale.Stiu sigur ca vei reusi.Ai parinti si bunici minunati,ai copii -prieteni -alaturi de tine si o intreaga lume- deloc imaginara(asa ca in visele copilariei)-care te asteapta acasa la tine!
    Eu te cunosc.
    Si vreau ca la prima noastra intalnire sa te aud razand din toata inima.
    Si tot din inima iti doresc sa fii puternica si triumfatoare!

    Parintilor le doresc sa fie puternici si plini de iubire!
    Celorlalti le sugerez sa intinda mana…ca atunci cand alegi sa pleci la drum impreuna.
    Impreuna putem fi oameni!

    Cu respect,
    Justina

  13. hannamontana permalink

    maria ma numesc acum am 9ani la 4ani si 6luni am trecut si prin asa ceva acum sunt bine Pemine m au operat la iasi MA ROG PTR TINE TE PU¨P BAFTA!

Trackbacks & Pingbacks

  1. Esti norocos! « cabral.ro
  2. Soulpeace Romania. « cabral.ro
  3. Anastasia Ioana are nevoie de ajutorul nostru! Acum! « THINKING OUTSIDE THE BOX
  4. Cât de influentă pot fi? | Sunt un grapefruit wordpressian, scriu cu vitamine…
  5. Cât de influent e un blogger “influent”? | Sunt un grapefruit wordpressian, scriu cu vitamine…

Lasă un comentariu