Sări la conţinut

Ultimele noutati

by pe 25/09/2010

eu, mami si tati

Sa stiti ca nu mai sunt chiar atat de speriata. Cred ca rugaciunile si gandurile voastre bune imi dau curaj. Mami si tati sunt mai speriati decat mine. Mi’e tare mila de ei cand ii vad cat sunt de obositi si de nelinistiti. Sper sa treaca totul cat mai repede. Mi-e dor de casa, de Lord si de bunicii mei. Mami imi spune mereu sa nu imi fac griji ca totul o sa fie bine. Tati mi’a zis sa va transmit urmatorul mesaj:

„Am vesti foarte bune: intr-o singura zi am reusit sa strangem 10.000 de euro! Mai avem o saptamana la dispozitie sa strangem toti cei 40.000. Va multumesc din tot sufletul si stiu ca ne veti ajuta in continuare. Va rog transmiteti mesajul Anastasiei tuturor celor care vor sa ne ajute. Felul in care v’ati mobilizat mi’a dat un curaj nebun! Am incredere ca totul va merge bine. Va multumesc pentru ajutor si pentru suportul moral pe care il simt in fiecare clipa. Rugaciunile voastre si gandurile voastre bune ne ajuta sa trecem mai usor prin cosmarul asta. Va reamintesc conturile unde puteti face donatii:

Leescu George

EURO: RO26INGB0000999900926114

Swift Code INGBROBU

INGB Sucursala Bucuresti

RON: RO02INGB0000999900678129

Deci mami si tati spun ca trebuie sa mai strangem 30.000 de euro intr’o saptamana. Nu stiu ce inseamna asta. Mami spune ca e foarte mult. Dar eu stiu ca dorinta voastra de a ma ajuta este mai mare decat se asteapta oamenii mari.
Fericiti cei milostivi, ca aceia se vor milui (Matei 5:7)
Judecata este fara mila pentru cel care n-a facut mila. Si mila biruieste in fata judecatii (Iacov 2, 13)

From → Uncategorized

2 comentarii
  1. George Leescu - tati permalink

    Vreau sa multumesc din tot sufletul tuturor celor care ne-au sprijinit pana acum.

    Ne pregatim de plecare – adica eu fac bagajul, caci fetele mele sunt in spital la Matei-Bals, pentru ca Anastasiei trebuie sa i se admnisitreze periodic dexametazona pentru diminuarea tensiunii de la nivelul lichidului encefalo-rahidian.

    De la spital le voi lua luni dimineata la prima ora ca sa plecam la aeroport. Anastasia de abia asteapta sa se suie in avion si sa zboare – apropos, imi spunea dimineata ca acolo sus pe cer, cu avionul, va fi foarte aproape de Doamne-Doamne….

    Ma rog la Dumnezeu ca totul sa decurga OK.
    Din Hanovra voi incerca sa va tin la curent cu update-uri, cu tot ce se intampla, in timp real.

    Inca o data va multumesc din suflet tuturor. Haideti sa facem un efort suplimentar, ca totul sa fie OK.
    George Leescu

  2. Elena permalink

    Vestea despre Anastasia m-a tulburat…Nu pot sa imi revin.Imi dau seama perfect ce se petrece in sufletul bietilor parinti.Nu e usor sa treci prin asemenea momente.Ne rugam pentru fetita sa se insanatoseasca repede si sa se intoarca impreuna cu bine acasa iar parintilor multa putere si sa treaca mai usor peste aceasta situatie.Dumnezeu sa va ajute!
    Draghicenoiu Elena

Lasă un comentariu